Wizytówki- na co zwrócić uwagę?

Jedni mówią, ze wizytówki to już przeszłość. Jednak w biznesie w dalszym ciągu są one używane. Jeśli chcemy stworzyć wizytówkę, która będzie przyciągać uwagę, musimy trzymać się konkretnych wytycznych. Jak więc powinniśmy wybierać nasze wizytówki, żeby były one dobre i pasujące dla naszej profesji

Unikalny wybór – wyróżnij wizytówki

Mamy obecnie dwa rodzaje rozmiarów wizytówek, które używane są w biznesie. Poza tym, każda inna wizytówka (np. okrągła, wykonana z drewna czy innych materiałów) będzie przykuwać wzrok. Mimo to, używając standardowych wizytówkę również możemy sprawić, że będą one miłe dla oka. Mając wizytówki prostokątne, można się wyróżnić wybierając grubsze wizytówki.

Najważniejsze elementy wizytówki

Nasze wizytówki mogą być wykonane albo w poziomie, albo w pionie. Dobrym rozwiązaniem będzie dodanie do wizytówki zdjęcia – pozwoli to na szybszą identyfikację osoby, która jest na wizytówce, z jej nazwiskiem. Aby wizytówka była przydatna dla naszego potencjalnego współpracownika czy klienta, powinna zawierać takie informacje jak imię i nazwisko, telefon i email, oraz podstawowe informacje o tym, czym się zajmujemy. Jeśli reprezentujemy firmę, można dodać logo do wizytówki, co zwiększy rozpoznawalność ciebie jako pracownika danego przedsiębiorstwa.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *