Wyposażenie biurka pracownika

Wyposażenie biurka pracownika

Wyposażenie biurka pracownika – kilka praktycznych wskazówek

Zatrudniając pracownika, musisz zapewnić mu odpowiednie warunki pracy. Warunki, w których sprawne wykonanie powierzonych zadań będzie możliwe. Musisz również pamiętać o bezpieczeństwie swoich podwładnych. Dotyczy to także tych pracowników, którzy wykonują pracę, jakiej w żaden sposób nie wiążemy z niebezpiecznymi sytuacjami, czyli pracowników biurowych. Wyposażenie biurka pracownika musi być kompletne.

Wyposażenie biurka pracownika – meble i urządzenia

Pracownik, który spędza osiem godzin w pozycji siedzącej, powinien mieć możliwość korzystania z odpowiedniego fotela albo krzesła biurowego. Twarde, zwykłe krzesła nie mogą być używane, ponieważ nie dają możliwości regulowania wysokości siedziska ani stopnia odchylenia oparcia. Nie posiadają również podłokietników, podczas gdy ich występowanie jest niezwykle istotne. Obrotowe krzesła na kółkach mają jeszcze tę zaletę, że umożliwiają swobodne przemieszczanie się pomiędzy komputerem a drukarką, skanerem lub niszczarką w sytuacji, gdy urządzenia te nie stoją na biurku tuż obok monitora komputera.

Jeśli chodzi o biurko, tu nie ma jakichś specjalnych wymagań. Powinno być jednak na tyle duże, by pracownik był w stanie swobodnie pracować – wypełniać papierowe druczki i formularze, prowadzić notatki, a przede wszystkim operować klawiaturą i myszą komputerową. Dobrze, jeśli biurko posiada szuflady.

Wyposażenie biurka pracownika – organizery

Kolejną istotną kwestią są różnego rodzaju pojemniki, powszechnie nazywane oranizerami. Dobrze, by pracownik mógł dysponować pojemnikami na dokumenty (do wyboru różnorodne pojemniki z tworzyw sztucznych – stojące, w formie szufladek i wiele innych), pojemnikiem na akcesoria biurowe, takie jak długopisy, ołówki, linijka oraz pojemnikiem na karteczki samoprzylepne oraz wizytówki.

Wyposażenie biurka pracownika – pozostałe akcesoria

Każdy pracownik, który zajmuje się obsługą klienta, powinien być wyposażony w akcesoria dodatkowe, które ułatwią mu pracę, ale także pomogą w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Z pewnością do takich akcesoriów należą ulotki reklamowe, które mogą stać na biurku w specjalnym stojaku. Do akcesoriów takich należą też wizytówki. Żaden klient nie powinien odejść od biurka bez otrzymania wizytówki, nawet, jeśli nie jest pewien, czy zdecyduje się na skorzystanie z usług. Kolejnym ciekawym gadżetem są papierowe teczki. Każdy klient, który podpisuje umowę i otrzymuje jej jeden egzemplarz, powinien otrzymać również teczkę – pracownik wkłada w nią umowę i dorzuca ulotkę albo wizytówkę.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *